A közepes és nagyméretű utasszállító gépeket, mint amilyen az Airbus A300, a Boeing 757-es és 767-es is volt, fokozatosan váltották le az úgynevezett glass cockpittel (digitális kijelzőkkel és monitorokkal felszerelt pilótafülke) rendelkező, kettő-né
ez inkább csak az Airbus balfékségének köszönhető.Az IAI a Boeing gyártol függetlenúl alakitott át 707 és 767 gépeket szárny alatti töltőkonténer hordozására.Polgári életben meg nem nagy truváj,hogy személyszállitókat átépitenek teherszállitóvá teher
A repülőgép típus továbbra is változatlan marad, hiszen a légitársaság eddig megszokott szélestörzsű, kétfolyosós és kétosztályos Boeing 767-300ER típusú repülőgépei fogják szelni a transzatlanti útvonalat, melyek már igen szép kor megéltek, hiszen n
Miután kellően jóllaktunk, felszálltunk a Chicagóba tartó Boeing 767-esre. Az út nyugalmas volt, a fedélzeti kiszolgálás is jobb volt a vártnál. Az ülések kényelmesebbek, mint mondjuk a hasonlóan "átlagos" légitársaságnál, az Alitalia-nál.
Ez az első kereskedelmi vonal repülőgép, amelynek törzs javarészt szénszálas. A működési költségek 10% -kal alacsonyabb, mint a Boeing 767, amely úgy értük el, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a tömege csökkenjen a repülőgépek hihetetlen 20%. Jö
2017/18 telén szerelik be a Lufhansa pozitív tapasztalatain is alapuló döntést követően az új osztály üléseit a légitársaság Boeing 767 és 777 típusú gépeibe. A recept a már megszokott: nagyobb férőhely, jobban hátradönthető ülések, szélesebb képerny
A járatokat a társaság a világ egyik legmodernebb repülőgépével, a Boeing 787-8 „Dreamliner” típusú szélestörzsű utasszállítóval teljesíti a cég. Ez egy generációval modernebb, mint a Boeing 767, vagyis az a géptípus, amellyel korábban a Malév vagy a
A felmerülő probléma ezidáig három légitársaságot érintett: a Thai Airways International továbbra is várni kényszerül az ülések hiánya miatt az öt darab Airbus A330-300-as utasszállítójára, de hasonlóan járt a japán All Nippon Airways (ANA) is az új
A Rouge 767-es repülőgépei 280 utas szállítására képesek, melyből 24 utas Prémium üléseken, 221 "rouge" (turista), 35 utas pedig a nagyobb lábtérrel rendelkező "rouge Plus" osztályon utazhat. A Premium rouge osztályon az ülések 2-2-2, a turista osztá
A repülőút alatt a Flagship™ Business utasok számos kényelmi szolgáltatást élvezhetnek a Boeing 767-300 típusú gépen: tágas, teljesen hátradönthető ülések, közvetlen hozzáféréssel a folyosóra,